BENCE;
N.İRLAND ve WALES ligi iğrenç
değişik takımları tanıyosun ama
adam gibi transfer yapamıyon hiç bir yabancı topçu gelmiyo!!!
anca 33 yaşından sonra tanımadığım yaşlı oyuncular geliyo
onlarda tatil yapmaya falan geliyo herhalde
1 sezon oynuyo hemen futbolu birakıyorlar,
maximum avrupğadaki başarım UEFA'da çeyrek final oldu.
en güzel lig İNGİLTERE ama oda 2-3seneden sonra çok sıkıyo....