Format attıktan sonra , Bilgisayarı açmadan önce ADSL'i kapat , İnternete girmeden önce Firewall yükle sonra İnternete gir , İlk olarak ;
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=2354406c-c5b6-44ac-9532-3de40f69c074
Bu yamayı indir , sonra Internet Explorer'ın üstünden Tools'dan Windows Update'e gel ve Service Pack 1'i yükle , SP1 Yüklendikten sonra Diğer Updateleri indir.PC Cillop olur... ;)
Bu arada Üstteki Adres Blaster Korumasıdır ;
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;TR;sasser
Bu adreste Sasser Silme Aracıdır... ;)
Bu Yamalar 60 Saniye Problemi Çıkmasın Diyedir...