SuperBamm şimdi Shaquille O'Neal diycem niye diyceksiniz. Şakir İngilizce'ye geçerkene Shaquille oluyo. Bilindiği üzere Şakir- Küçük demek. Annesi doğurduktan sonra Shaq çok ufak bi çocukmuş. Shaquille olmuş ismi ama o Shaquille sonra zebellah gibi olmuş. karışık oldu galiba
dieforyouGS bizim müdür vardı maşallah sayın düşünsenize sayın maşallah sayın bide arkadaşlar var soyadı karaismailoğlu,ibrahimağaoğlu bide dolmacı :D :D
Mr_AsLaN bizim sinifta bi kizin soyadi Karaosmanogluydu gecen sene ve hollandili ogretmen bunu her soyleyisinde sinif gulmekten yere yatiyordu
SuperBamm o bişeymi eski Hataysporlu yeni Şekersporlu Ferdi nin soyadı top. ve Ferdi gol atınca Top Ferdi yazıyo :D isterseniz CM'de(varsa) bakın Şekersporda
SpEEd_dRiVeR ben şu an 8. sınıftayım 4. sınıtayken ÖMER FARUK ŞEFTALİ adında arkadaşımız vardı...biz ona sınıfta 2 tane Ömer FARUK olduğundan ŞEFTALİ diye seslenirdik...:D
blind guardian Orjinal Mesajı Yazan: dieforyouGS müşteri derken ablam muhasebede çalışıyor yanlış anlamayın sakın.. eheueheueheuhe bu forumda dünkü sivilce olayından sonra en çok güldüğüm ikinci olay bu oldu :D:D:D
dieforyouGS ablamın elamanı yani yardımcısı var Şeref Darende,Oktay Çalı,Muıstafa Öğ, bide arkadaşım vardı Hamza Güzel
dieforyouGS ya ben yazdım yolladım sonra düşündümkü buraya fenerlisi de giriyor beşiktaşlısıda mutlaka biri yanlış anlayacaktır dedim yazayım da iyiy anlasınlar.ok..mi fazla abartmayın..
dieforyouGS ben size bizim elemanların listesini yolayyayım ersan yağcı,yücel otur,recep özkadif,murat uçar,ibrahim balaban,necdet açıkgöz,recep köksal,metin çengil, aslında devamıda acaip ama bunlar bana en acayip gelenleri......