HellscreaM Kablonette performans kaybı var.Ben kablonete de geçmiştim bi ara, şu an adls kullanıyorum... Zoom4x modemi 120'ye aldım, 128adsl de her ay 50 geliyor... Ve performans kaybı çok az... Hele kablonette yoğun bağlantı saatlerinde bağlantı bayağı düşüyor, adsl'de böyle birsey söz konusu değil.Hem ayrıca kablodaki gibi telefon meşgul de olmuyor... Bunun için çok ucuz bir alet alman gerekli... Bu da hiç problem değil...
Eagle-Eye peki türk telekom adsl için aktivasyon yani açtırma ücreti olarak ne alıyor? superonline'a baktım 41milyon ama telekomun sitesine kaç gündür girilmiyor bakamadım!.. bu arada gazetede 128adsl 40 milyona düşürülecekmiş gibi bi haber okudum o da olursa çok iyi olacak
-Connect- 10$'a Modem Aldım ve 128K KabloNET Aldım.Aylık 61 Milyon , MSN + ICQ + Norton + Firewall Açıkken Oyun Oynuyorum ve 30 Ping... ;) Ayrıca Ben Alet Kullanmıyorum ve Telefonum Meşgul Değil... ;)
Owea ADSL eğer 0 dan bağlatcaksan 200 falan olur her ay da 45 falan gelio Ama ADSL den se kablo lu al . Eğer orda warsa. Maalesef Manisada ADSL war kablolu yok
Slaam-Dunk ben modemi 107 dolara aldım AYLIK 49 MİLYON ÖDÜYORUM. SEN NEDİYON BE BEN CALL OF DUTY MULTIPLAY İ antialising 6x deyken OYNUYOM! ayrıca bissürü de program açık msn,pc clin, mirc vs.. ve de 60fps rahat alıyorum ;) Fark açık hem ucuz fiyat hem kendine ait özel hat hem de ping çok düşük... :cool:
-Connect- ben modemi 107 dolara aldım AYLIK 49 MİLYON ÖDÜYORUM. SEN NEDİYON BE BEN CALL OF DUTY MULTIPLAY İ antialising 6x deyken OYNUYOM! ayrıca bissürü de program açık msn,pc clin, mirc vs.. ve de 60fps rahat alıyorum ;) Fark açık hem ucuz fiyat hem kendine ait özel hat hem de ping çok düşük... :cool: FPS'em 60'dan Fazla... ;) Ayrıca KabloNET Oyunlarda ADSL'den İyi..!