Bilmiyorum daha önce yazıldımı ama ateşli rüyalar manyak oluo.(ateşli derken bildiğimiz ateş,yanan hani:))işte yolda bisürü ateşler filan oluo arabalar patlamış binalar yıkılmış oluo bazende hiçbişey olmuo sadece karanlık bi sokakta ateşler,içine girsende bişey olmayacağını biliosun ve giriosun,hafif bir gıdıklanma hissi,mükemmel.Benim bir de meşhur merdivenli rüyalarım vardır,sürekli aynı tahta merdiven dışarıda karanlık bir şehir manzarası ve ben sürekli bu merdivenleri çıkıyorum,ayda 5-6 kez görürüm.Bu arada şu düşme rüyaları bana da çok sık olur.