bu soru konunun son mesaji olur... kimse görmemistir ve bu mesajdan sonra bakan herkes bu soruya cevap vermek zorunda hisseder. hayir diyip flood yapmak da istemez. ve cillop gibi konu sona erer. Sevsenkiyo yanlis anlama sana lafim yok ama lütfen diger olaylari anlatmaya devam edelim. Ben ölmedim rüyamda...