Apili ya sen betanın dediii gibi hiç riske girme..o şirkettekinin fanıyla birlikte değiştir..yani ordaki işlemcinin fanını da değiş..fan devirleri farklıysa yakabilir..eğer başka bişi değişmiceksen güç kaynaaana gerek yok galiba..