ne war yaw hadi 5e 5 olsun en kötü ihtimalle nie oynanmasın ki hem 4e 4 biz ara sıra oynuyoruz süper oluyo gerçi toplam 50 gol filan oluyo ama olsun bu arada ben ööle çok koşamam haberiniz olsun koşarsam tıkanıyorum (hayır şişman değilim hatta kilolu bile değilim sadece ööle bi dengesizlik war bende :))