CaRMeLoAnTHoNy Harbi ya Boston'da nefis oynuyordu ama nedense geçen yıl resmen döküldü. Inşallah bu yıl Boston'da Paul Pierce ile beraber oynadığı zamana döner.
ThEQueSTioN Aslında takıma ayak uyduramadı. Bostonla Dallas çok farklı. Eski haline dönerse Atlanta bi yerlere gelir .
CaRMeLoAnTHoNy Evet , geçen yıl ben çok şaşırdım. :eek: gibi kaldım. Çünkü adam takastan önce müthişti ama sonra kötü oynamaya başladı. Inşallah eski günlerine döner de herkese güzel basketbol izlettirir.(Hem kişisel , hem de takımsal olarak)
CaRMeLoAnTHoNy Inşallah öyle olacak. Sevdiğim adamlardan biri. Kendini toparlayacak bu yıl. Bence biraz da fazla kiloları var :) Onları vermesi lazım. Adam dombili yani biraz.
*{Bå®ô$_1905}* Antoine Walker'ın Boston'daki günlerine döneceğini , hatta daha iyisini bile yapabileceğine inanıyorum.