ptoşop değil photoshop'da diil zaten bilmediğim ama öğrenmek istediğim bi program photoshop resmide hyperionics adlı bi screenshot alma programıyla çektim resmi tam gönderecektim fakat 2,25 megabayttı bende paintte sadece skorun görüntülenebileceği kadar küçülttüm yani photoshop falan değil