Meursault abi hiçbişey anlamadım birisi bana neyin ne olduğunu anlatsın,ve bu arada ben dosya da göremiyorum
adnn92 Orjinal Mesajı Yazan: khanruler Bundan daha iyi bir antrenmanın olma olasılığı %0dosyaları gönderiyorum...bu dosyaları hem data/training hem de userdata/training e kopyalamalısınız ya dosyalar nerde bi türlü bulamıom