dRaGaO ! kendin neden oynamaıosun bizden istiyon kendin oyna daha zewkli olur.baskasından save isteme!!!
ugur35 Ya sen ne diyon bi bildiğimiz varki istiyoz. Ben zaten oyunu bitirdim sadece son gündeki toplanan kartlar bölümünü tamamlayamadım. Sen göndermezsen gönderme. Sanki başka adam yok forumda... :mad: