Brian Moser gta:vc superdi action olarak. Prince of Persia:The Sands of time sonra ataride Contra diye bi oyun vardı bi adamla ilerliyodun silahlı o da güzeldii.
Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan gta:vc superdi action olarak. Prince of Persia:The Sands of time sonra ataride Contra diye bi oyun vardı bi adamla ilerliyodun silahlı o da güzeldii. ewt contra da güzeldi :) bizim vcd de war yine...oynuom bazen :)
WaRCrafT valla kanka(skoklucan) bendede vardı bu ataride contra oyun bitrmiştim hatta ama sğper bi actiondu hele yuvarlak yuvalrlak alev çıkartan bi silah vardı o güzel
ŞANLI_ Arkadaşlar actua soccer diye bi futbol oyunu vardı iğren ötesi bi oyun du korkuluk gibi tipler yaratıyordun iğrençti yaaa :)