auhauha :D
Yaa ne diye gündeme çıkarıon ki yemin ediyorum bu kadar salakça cümleleri ben mi kurdum demekten alı koyamıyorum kendimi =)
Kız sorunu TekraR gündeme gelmişken sorunları bi yazayım size tekrardan sizde yazın çogunuzun vardır zaten bu konuyuda böyle canlı tutarız ( inşallah )
İsim vermeden yapayım;
1-Biriyle 1,5 sene beraberliğim oldu ama sıkkınlık derecesine geldi bıraktım üzmek istemedim çünkü.. Ve ben hep ayrılıp barışıodum onunla şimdi öle bi fikrim yok ve kız herkese barışırız dio..
2-Çocukluk arkadaşım Anasınıfından beri hemde aile dostuyuz ve aramızda bişey oldu özel.. Ve herşey çok güzel onunla aşığım diorum ve şu an sanırım onunla beraberim ama çıkmıorm :S
3- 2 sene resmen uzaktan aşık oldum beraber oldugum kızdan once vardı bu pas vermedi kabul etmedi sonra bende başka biriyle çıktım ama unutamadım 2 sene olcak ben hala bişeyler hissediyorum. Okula gitme sebeplerimden..
Bu 3'ünden bi Sonuç çıkaran olursa benle paylaşsın kafa allak bullak :D