yaw bu yarışma da bile sms le oylama çıkardılarllalalla...
Yarisma sacma olmus yaw
kesinlile biraz farkı olur dedim ama bunu da popstara benzettiler...
İÇİne Ettİ Biraktilar Ya Tv İzlemenİn Zevkİ Bİle Kalmadi Daha
boyle giderse hiçtekalmayacak...
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: