esseq Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_kso Ben burada itfaiye göremedim öncelikle eline sağlık süper bir stadyum.. az önce gs tv de GS-MONACO maçını izledim ve arkada itfaiye yi gördüm.. stadı beyenmiyosan yükleme oyununa.. adam gerçekleri yapıyor.. tekrar eline sağlık..
ultrAslan BH ya süleyman konuştukça batıyon abicim stad çok güzel tabi ki 4 4 lük değil ufak tefek eksikler var ama şuan piyasadaki EN İYİ ASY Stadı bunu kabul et ama hiçbirşeyin kusursuz olmadığı gibi bu da kusursuz değil
dogan_1977 Orjinal Mesajı Yazan: WE ARE ONE ya süleyman konuştukça batıyon abicim stad çok güzel tabi ki 4 4 lük değil ufak tefek eksikler var ama şuan piyasadaki EN İYİ ASY Stadı bunu kabul et ama hiçbirşeyin kusursuz olmadığı gibi bu da kusursuz değil bence piyasadaki en iyi asy gökhanınki.gerçekten gerçek gibi duruyor.adamın yapmış olduğu statlar sanki gerçek gibi.ama eren de emek vermiş emeğine sağlık.