Orjinal Mesajı Yazan: SanLi_uLaS
Orjinal Mesajı Yazan: Ronny7
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: SanLi_uLaS
Galatasaray ilk maçı evinde oynucakmış. O maçı yendi yendi ben Bükreşte GS'nin yenebileceğini hiç ama hiç sanmıyorum.
Bu kuranın sevinilcek tek yani o devler arasından bu takımın çıkmış olması yoksa Bükreş güçsüz çok iyi bir kura demek acayip yanlış.
Bükreş'in belli bir gücü olduğu belli Ulaş.Ben de dahil tüm arkadaşlar zaten o dev takımlar çıkmadığı için çok iyi bir kura dedi.
Tamam o zaman sorun yok. Hayır bi arkadaş Barça gelse bile eleriz lafları etmişte :p
Galatasaray'ın Devler Ligi'ne ilk Manchester'i eleyip girdiğini ilk 3 puanını Barca'dan aldığını.Hemde daha kötü kadrolara sahipken,bunları başardığını herkes biliyor..Ondan demişlerdir öyle.
Kimse bana demesin o zaman Manu kötüydü vay efendim Barca kötüydü diye..Romario,Cantona felan vardı bu adamların ilk 11'lerinde...