Bu iş için generate PRO EVO Editör 2008 2.4 programına ihtiyacınız var çocuklar. http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=28323 dan indirebilirsiniz. (Bu arada bu programı yükleyebilmeniz için, PES6 editlemele programlarında da olduğu gibi, sisteminizde Framework 2.0 kurulu olması lazım). Programı kurup açtıktan sonra, File'dan, PES 2008 Save klasörünüzdeki PES2008_EDIT01 dosyanızı açıyorsunuz. Yukarıdaki menünün sağında Face&Hair seçip "generate face-hair" ve altındaki ikonlara tıklıyorsunuz. Bunu yaptığınız zaman oyununuzdaki patch'e göre map otomotaik dosyası oluşuyor ve PRO EVO Editör 2008 2.4 programının kendi klasöründeki "doc" dosyasına atıyor. PRO EVO Editör 2008 2.4 programının "doc" klasöründeki "map" dosyanızı, kitserver ınızın face klasörüne kopyalayın. Yeni kitserver larda face ve hair (face) klasörünün içinde ortak kullanılır ayrı değildir. Map dosyasına bakarsanız takım takım sıralanmış ve aradığınız oyuncuyu bulmanız kolaylaşmıştır. Örnek olarak: 2019,"Nonda_face.bin","Nonda_hair.bin" şeklinde Map' da gözükür. Siz de Nonda nın .bin uzantılı yüzünü face klasörüne attığınız zaman face'ine Nonda_face.bin ismini vermeniz gerekir. Saçına da map da nasıl yazıyorsa öyle. Bir ipucu da aradığınız oyuncunun ismini map da rahatça bulabilmek için, map ı açtıktan sonra, ctrl ve F ye basın. Aradığınız oyuncunun ilk iki -üç hecesini yazın, sıralı olarak aratın bulursunuz. Burada amaç attığınız yüzlerin, oluşturduğun map ile isimlerinin uyuşmasıdır. PRO EVO Editör 2008 2.4'nın bu özelliği benim Pes6 oynarken aradığım bir özellikti. Daha sonra patch nizi değiştirseniz bile, yeniden otomatik Map dosyaları oluşturabilirsiniz. Bu diğer stad ve forma gibi işler içinde kullanılabilir diye düşünüyorum. Programı biraz kurcalayın. Umarım uygulayabilirsiniz. Sevgiler...