arkadaslar en son indirdiğimiz euro08 patch inde maclar hep gunduz oynanıyor bunu random yapma sansımız yokmu yani gece ve aksamustude oynamak istiyorum lodmixer le bir alakası olabilirmi acaba bilgili arkadaslar yazarlarsa cok sevinirim tesekkurler...