Oyunun ilk yarısını ve 2. yarının başlarını normal oynuyorum, hiçbir kasma olmadan. Ama 2. yarının ortalarında sahanın kalabalık olduğu yerlerde oyun kasmaya başlıyor. Bu kasma giderek artıyor. PES'ten çıkıp yarım saat sonra giriyorum yine aynı şey. Çözünürlük ve görüntü kalitesi en düşükte daha ne yapmam lazım? Lütfen yardım edin :(