merhaba arkadaşlar!
ben de İnternet explorer'ı bırakıp mozilla firefox kullanmaya karar verdim bir hafta önce.
ama şu dikkatimi çekti: mesela bir müzik sitesindesiniz ve şarkının örnek bir bölümü dinletilecek, orada resim olarak dinleme butonu var ama ben o butona 100 kez tıkladım bir ses gelmedi. uzun lafın kısası ben mozilla için bir audio player arıyorum
sesleri de rahatlıkla dinlemek istiyorum
sizlerden öneri bekliyorum
var mı güzel bir eklenti bu problemi çözecek