Eğer oyuncunu satlık listesine koyduysan değerinden çok çok fazlaya satamazsın. 3 lira ise en fazla 4 lira olur.
20 ye alıp 120 ye sattım diyenler kendisi satmıyor. Karşı takım oyuncusuyla ilgileniyor ve buna ne kadar istiyorsun diye bir teklif yapıyor. Bu da örneğin 120 diyor. karşı takım bu oyuncuyu gerçekten istiyorsa parayı verip alıyor. ama her oyuncuya 120 istedin diye hemen vermezler, oyuncunun kalitesi, karşı takım için anlamı..vs önemli.
***intern***