merhabalar arkadaslar bi sorum olcakdi sizlere
benim bi kulandigim patch var ve o patchdede fenerbahc bjk gs taraftar sesleri karisik olmus yani fb nin kileri hoffenheimde olmu onlari nasil degistirebiLcem?
yada ben kendim nasiL bi taraftar sesi cekip oyuna katabiLcm?
patchi indirdim sayfaya yazamiyorumcünkü kayit etirtmiyorlar
yardimci olursaniz sevinirim