rapman arkadaslar ben fm 2005 oynuyordum eskiden orda futbolcu övme vardı fm2008 de göremedim varmı 2008'dede nasıl futbolcuyu övebilirim ?
JohanCruyff o zamanlar alex ferguson david beckham'in kafasina kranpon atmisti devre arasinda ondan koymuslardir diye dusunuyorum ama simdikinde yok... sanmiyorum olsunda cunku bunu 18 yasindan kucuklerde oynuyor ve futbolda siddete hayir mantigiyla yola cikarak koymamislardir.
JohanCruyff batu wallahi dogru diyorsun :D hehehe.. dunku futbolun sarhosluguyla dogru durust okuyacak halde degilim :) ovme var kardesim... mactan sonra dersin ki cook superdin devamini dilerim gibisinden :D bu arada batu senin avatari cook begendim super :)
JohanCruyff oyuncunun isminin ustune gidip saga tikla orda birseyler bulursun.. ben miralini yukseltmek icin ordan bakardim ve transfer edebilecegim birisini onermesi felan isterdim. oralarada bulurusun.. oyun su anda bende yok ondan fazla bisey diyemiyorum.
NeFaKo oyuncuna sağ tıkla oyuncu etkileşimi ni tıkla ordan formunu beğeniyorum diyebilirsin kötü oynadığı maçlarda da kötü formda olduğunu söyleyebiliyorsun :D
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: JohanCruyff bu arada batu senin avatari cook begendim super :) Sağol, baya değişkenim bu avatar konusunda aslında ama uzun bir süre bunu kullanacağım sanırım :) Neyse konu dağılmasın..:)