C.R7 Ben CM 01/02 oyununda Zambrottayı juveden r.madride 100 Milyon (euro ya da dolar)'a satmıştım ondan sonrada hiç 100 milyona yaklaşamadım...
Cesc Eskileri hatırlamıyorum FM 2008'de Samir Nasri'yi Barcelona'ya 40 milyon dolara sattım. Daha ilk sezon bile başlamamıştı ve artık takımda durmuyordu Nasri, zorunluluktan sattım. Yoksa değerli olan hiçbir oyuncumu satmam:p
loladin CM 01/02de 5.yada6. sezonda ronaldinho'yu juventustan real madride 149m dolara satmıştım. fakat başkalarında daha yüksek rakamları hatırlıyorum.
_extinction_ diego ya gjohnsen+72mytl teklif etmislerdi ama kabul etmemistm(fm 08 werder deiken) ve montolivo(böle yazılıodu heralde) 111mytl ye real e gittiini görmüstüm