arkadaşlar ben db master programını yükledim. kendi tr yamamı yaptım. 2. lig yaması da kullanıyorum. ancak 2. lig yamasındaki eng.db dosyasında olan bazı şeyler benim yamamda yok. resimde burada. lütfen yardım edin arkadaşlar.
resim: http://rapidshare.com/files/122332905/2.lig.bmp.html
Şimdiden teşekkürler.