eminbehcet arkadaşlar fifa 2008 de manager modda ve tournement modda oynarken seçtiğim top yerine başka bir top geliyor. Bu sorunu nasıl halledebilirim? teşekkürler.
FifaMen Başlık gerçekten komik olmuş. Ancak forum kuralları dışında. Forum kurallarını okuyun lütfen.