
Konsol için:
Özellikle yapılması gerekenler bence,
-Daha hızlı komutlar(oyunun hızı değil komutların gerçekleşme süresi)(**)
-Minimum bug(*)
-Daha fazla ve kaliteli futbolcu yüzleri(*)
-Daha iyi optimize ara geçiş animasyonları maç başı seramoni gol sevinçleri vs(***)
-Grafik bu haliyle bile yeterli seyircilerin kalitesi ve formanın kirlenmesi gibi ufak detaylar(**)
Bunlar olursa sadece kadro güncellemesiyle bile 2 sene oynarım