Memoland **arkadaşlar master ligde fb ile başlıyorum ilk maçı oynuyorum fakat ikinci maçta oyuncular oynayamayacak kadar yoruluyorlar acaba bunun bi çözümü varmı yada başlarken ayarı falan **
Dangergurur Ben GS ile yaptım master lig.Kadromu eşit güçten olarak ikiye böldüm bir maç birini diğer maç ötekini oynatıyorum.Bunun için transferlerle takımın ikinci 11 ini de güçlendirebilirsin...
darkerdi Regulate Conditions var sanırım master leaguede bir kere onu yapma :) sonra oyuncularını fazla koşturma değişilmez oyuncularını değiştir maç koptuktan sonra bide sezon sonu trainingte adamların özel olarak staminalarını arttır düşük olanların.
Muko71 transfer mevsiminde, dayanıklılığı 88 in üzerinde olan oyuncuları arat, kendi takımında da düşük olanları sat.sorun kalmaz. ronaldinhoyu sırf dayanıklılığı düşük diye almıyorum
RuBeLLiOuS valla ronaldinho kadar bende koşsam bende yorulurum adam gol atsın yeter benim için genelde 2-0 dan sonra as ları çıkarmak en doru oluyor ;)