onur_ly arkadaşlar ben yeni bi menajerliğe başladım.barça dayım ama c.ronaldoyu istedim gelmedi.almak için bi taktiğiniz var mı? bi da bana iyi bi kaleci lazımgücü düşmicek petr chec olmasın
3mr3_08 önce fiyatını snrada maaşını sona getir ozmn kesin gelir :) vlla schalke 04 dün kalecisi neuer fifa 08 de cok ii gelişio bi bak istersen belki 07 dede öyledr ;)