vay serefsiz yönetim :) bare stoper parası verselerdi :) ama olsun yinede gökhan ünal,yattara,serhat akın,bide juventustan luci mi ne libero aldım hepsi bedavaya geldi :) neyse bunlarla idare edicez artık seneye adam akıllı bütce gelir insallah.
kralfifaci arkadasım zaten 2.seneye girdik ilk seneki bütceyi bile bitiremedim :) para harcıycak bisi yapmadım :)