Benim "EdManager08" ile ilgili İki sorum Var..
1. Örnegin ligden düşen 1 takimi nasil alt lige, üst lige cıkani üst lige atabiliriz.?
2. Bir de bir futbolcuyu baska takima nasil kiralayabiliriz.. BAska takima yollayacagiz diger sezon geri dönecek nasil olacak yardim edebilirmisiniz?
Yardimlariniz için şimdiden Teleşekkür ederim..