Arkadaşlar korner atışlarında 18 yayının dışında ön libero oyuncum olurdu genelde de ii şutlarla gol atılır.. fkt eski master lig savemden sıkıldığım için yeni oyuna başladım... ama bu sefer ön libero oyuncum 18 in içine kafaya çıkıo önündeki cmf oyuncusu yayın dışına çıkıo eski master lig savemdeki gibi ön libero oyuncumu yayın dışna nası yapabilirim...?? (aynı taktikle oynuyorum...)
bide defans göbeğimde uzun boylu oyuncularım var kornerlere nasıl çıkartablirim??