ceza01 abi ben oynunda topları neden goremıyom pekı bısey daha soracam ben cımbom tema olmuyo yapıom neden lutfen yardımcı olurmusununuz
Anatoli.Todorov Ayarlardan temayı seçmemiş olabilirsin.Ya da temayı doğru yere atmamış olabilrsin.Top sorununu anlamadım:)