YORUMLAR İÇİN ÇOK SAĞOLUN AMA BİRAZDAHA YORUM LÜTFEN
Emir Nevayeshirazi yaptığı basın toplantısında şunları söyledi
*İlk Hayalim Fenerbahçede teknik patronluk yapmadık tı oldu
*Ve şimdiki Hayalim İse Fenerbahçede 3 sezon daha kalara harika transferler yaparak Başka Külüpe Geçmek
*Ve Kayseri Macını kazanıp Türkiye Kupasında gruptan cıkarak alex ve love takıma Geri Dönmesi
*Transfere Gelince inanılmaz para sıkıntısı var version 2.2


KUPADA ERKEN FİNAL


APPİAH ADA 'DA

Fenerbahcenin eski oyunucu appiah 4.4 paunda Sunderlanda Satıldı
İlk Maç Bügün
TÜrkiye Kupasında Derbide FB GS maçı Bügün saat 19 da
DERBİDE SEZSİZLİK
