beyler pcim formattan yeni geldi bi hevesle fifa 08 yükledim.. ama herşey tamam kurulum tamam şu bu cartı curtu yüklüyorum ekran kartı güncelliorum yeterli alanda var pcde hatta ve hatta düşük seviyede oynuorum herşeyi ama bi türlü oyunu tamamlayamıorum 1.bilemedin 2.maçtan sonra tırt oyundan cıkıo hata gönder/gönderme ıvır zıvırı cıkıo... =/ anlamıorum oyunu sildim herşeyi yeniden yükledim yok.. gerekli herşeyi yükledim yok =/ ayrıca dvd/cd de war elimde bu oyunun ama ikisindede tırt =/ sorun ne anlamıorum yapmam gereken herşeyi yapıorumda.. Allah rızası için bi yardım ya.. burdan olmaz dien ilgilenen arkadaş bana msj atsın msnimide verim olmuo napıosam olmuo..