daye101 arkadaslar bende indirdim herseyı tam yaptım yenı oyun mu kurmalıyım yoksa kayıtlı oyunda da acılıyormu suan kayıtlı oyundan acılmadı... yardımcı olursanızı sevınırım....
ChiChi Orjinal Mesajı Yazan: mavicocuk2733 merhabalar hocam ya bır yardımcım olursan sevınırım kuruyorum ama yamayı tam gostermıyor bazılarını gozterıyor bazılarını gostermıyor ve ayrıyetten Preferences Menüsünden skini seçin bu ne demek acıklarımıısn lutfen yardımcı olursan sevınırm cevap beklıyorum acill lutfen ayarlar demek=Preferences :D sol veya sağ yan menüden display&sound'a tıkla üstte görürsün zaten nasıl seçileceğini.. fm'li günler. :) :D
yilancik89 cok güzel kanka ekleyene yapanın eline sağlık.bıkmıştım orjinal tasarımından gözelrimi bozuyodu saygılar.
yilancik89 cok güzel kanka ekleyene yapanın eline sağlık.bıkmıştım orjinal tasarımından gözelrimi bozuyodu saygılar.
yilancik89 cok güzel kanka ekleyene yapanın eline sağlık.bıkmıştım orjinal tasarımından gözelrimi bozuyodu saygılar.
yilancik89 kullandıklarım arasında en güzeli.bu tema yüzünden 2009 u oynayamıorum çünkü vaz geçemiorum mükemmel bir tema teşşkürler...