TheXeroX Orjinal Mesajı Yazan: 10_delgado_10 Başlığı düzelt. evet başlığı düzelt başlığın tamamı büyük harflerden oluşamaz
HeDeoN ya arkdaşlar biz modemi ortak kullanıyoruz şu modem karşı komşuda komşuda evde yoq modemi kapatacağımıza bilgisayara kapatıp açsak olmaz mı?