eminbehcet arkadaşlar fifa 2008 de manager modda ve tournement modda oynarken seçtiğim top yerine başka bir top geliyor. Bu sorunu nasıl halledebilirim? teşekkürler.
eminbehcet arkadaşlar game settings - rewards - footballs bölümünde puanlarla fan shoplardan aldığımız topları kullanmıyor muyuz? yapmayın lütfen