ronaldo714 Arkadaşlarım 1 aydır fifa08 salınık forma arıyorum bulan varsa buraya upload ederbilirimi? şimdiden tşkrlr
can0303 Yamaya ne gerek var ben oynaken mesela 2. yarıda bakıyorum dışarıda ama dışarıda olan adam genelde faul yapıyolar hep yerde:) :D :rolleyes: :o