euro 08 de clup yaptıktan sonra. kendi kulubümü turnuvaya nasıl ekleyebilirim. fifa 08 deki gibi yaptım olmuyor.
birde. fifa 07 de kaleciyle karşı karşıya iken üstünden hafif aşırtıp gol oluyordu. fifa 08 ve euro 08 olmuyor. nasıl yaparım yardım. lütfen