Oq8ZH2N Arkadaşlar kariyerimi fenerbahce ile sürdürüyorum alex 1825 günü doldurdu ama türk statüsüne geçmedi bi yardım ederseniz sevinirim...
Oq8ZH2N Orjinal Mesajı Yazan: mc cafe club ne bilelim dostum yaa:P:))) Tmm dostum niye kızıyon ya :) :)