TuRneR Arkdaslar ve Sayın SCN yöneticileri: Site girisine IDDAA Reklamı Yerine Bu Foto yu Koysanız Nasıl Olurdu? not:Tabiki reklamdan gelir elde etmiyorsanız...
.Hakan. Reklamdan gelir elde edilmez olur mu? Gelsin Fanatik anlaşsın onunlkini yayınlasınlar:). Şaka bir yana güzel resim fakat SCN'den daha güzelleri de çıkar. Bence bir SCN üyesinin yaptığı resim yayınlanmalı(tabi reklamdan sonra:)).
Sergio Ramos Arkadaşlar bir reklam var ve gelir elde ediliyor. Neden bu anlaşma iptal edilip bu resim konulsun ki akıl var mantık var.