Dark__Blue Her yıl Ağustos'un 20sinden sonra olan bu sınavlar 23 Haziranda başlıyor.En fazla 4 dersten sınava girilebiliyor. Benim gibi bölüm değiştirenler için ise bu haber tam bir bomba etkisi yapıyor.:(
Mr.Sagopa ewt 23 haziranda başlıyomuş bende giricem sınava 73 kredide sınıf geçiliyor ve benim 72 kredim var bnm içn tam bir hayal kırıklığı oldu inş sınıfı geçerim dualarınızı bekliyorum :(
Dark__Blue @1903karakartal: evet Arkadaşım şimdi mesela sen bu sınavları veremedin diyelim.Ne olacak? bir daha ne zaman sınava gireceksin? Not:Benim sınıf geçme-kalma gibi bir derdim yok.
Immune Bizim müdür yardımcısı da 16 Haziran'da başıyor dedi ama tam bir tarih vermedi.Her okul için değişiyor mu ki?Okulun sitesinde de bir şey yok.Ne yapacağımı şaşırdım.Nereden öğrenebilirim tam tarih ve saatleri ya :(
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Ozan 16 Haziran'da başvurular başlıyor dedi sanki Cuma günü. Ondan sonraki hafta başlıyor sınavlar. Başvuru derken? Not yükseltme sınavlarını kastediyorsun sanırım.Ben sorumluluk sınavlarına gireceğim.Onun başvurusu olmuyor zaten.Sınıf geçmen için şart(Ulan sınıf geçmekten bahsediyorum ya rezil bir durum:P).Not yükseltmeler beni ilgilendirmiyor şu an ;)