oxxo535 Sonunda platini geliyor boss olarak onu öldürüyorsun prensesi öpüyorsun oyun bitiyor. :) dostum ben biten bir menajerlik oyunu görmedim bugüne kadar.
GFB60 Ben oynadım 3.sezonda sıktı Hertha Berlin'de bütün başarıları elde ettim başka büyük klüplerdende teklif gelmedi.Oyunu bıraktım bende.