arkadaşalr ben sürekli oyundan atıyor diye sıfırdan oyunu sildim regedit dahil sonra yeniden kurudm oyunun kendi patchleri bile yüklemedim fakat euro torpy 1.st tuor da boltonla maç yapıyorum sonraki tarihte beni oyundan atıyor nasıl düzeşetecem nereyi editleyecezz....