Arkadaşlar merhaba, daha önce PES 2008 i 1024 ayarlarında oynarken skorbord normal gözüküyordu. Şimdi yeni ekran kartı aldım ve ayarları monitör ayarım olan 1440x900 a çektim skorbord aşağıdaki gibi oluyor amblemler ve skor sayıları kayık duruyor;

Bunu nasıl düzeltebiliriz? Yardımlarınızı bekliyorum..