konu açmadan önce arabul kısmına bunu yazsan 50 tane sonuç çıkardı .çünkü aynı konu sorulup durdu. oyunun kurulu olduğu klasörü açacaksın. setting'e gireceksin orda keyboard da hangi tuşu değiştireceksen ona tıklayacaksın ve press any key 'mi öyle bir yazı çıkıyordu ondan sonra atamak istediğin tuşa basacaksın.