Pes 2008 ' i açıyorum scoreboard simsiyah olarak gözüküyor . Bu kanıya GS TV Scoreboard yükledikten sonra anladım . Resimlerine baktım çok rahat çalışıyor . Bende Sİmsyah bir şekilde gözüküyor . rs_e.img dosyası eksik bundan olabilir mi yada sorunu çözebilen varsa lütfen anlatsın . Şimdiden Teşekkürler .