Arkadaşlar lap topu mu düşürdüm yandan 3-4 parmak göstermior .... karardı ekran
şimdi size sorcağım nasıl pencere modunda oynarız .. biras küçültüp pes te flen küçültülüyor ama fifa 2008 veya fifa 2007 yi nasıl oynarız
şimdiden tskler konuyu yanlış yere açtıysam kusra bakmayın